Handen schudden zakelijk

Incident- en Crisismanagement

Het is van belang dat een incident op een goede wijze wordt gemanaged. Risico’s als gevolg van het onderschatten of het onjuist afhandelen van een incident, kunnen leiden tot crisissituaties. Crisissituaties kenmerken zich door het plotselinge en onverwachte karakter.

Het beschermen van het imago en de reputatie van uw organisatie is het voornaamste doel bij de afhandeling van een incident of crisissituatie. De belangen van de verschillende stakeholders van de organisatie dienen zoveel mogelijk gewaarborgd te worden.

Communicatie is een belangrijk onderdeel bij incident- en crisissituaties.
INTEGRICON onderkent dat ook en is hiervoor een partnership aangegaan met Roelof Lousma (http://www.roeloflousma.nl/), Roelof is een bekende binnen “medialand”.

Door jarenlange praktijkervaring is inmiddels bekend wat de valkuilen zijn bij incident- en crisismanagement. INTEGRICON kan u behoeden voor deze valkuilen.

Hoe kunnen we u helpen?

Neem gerust eens contact met ons op. Wij helpen u om uw problemen op te lossen.

GEÏNTERESSEERD IN INCIDENT- OF CRISISMANAGEMENT VAN INTEGRICON?